natteinläggeh

Jag hade lovat mig själv att skriva ett inlägg nu ikväll, och förvånatvis höll jag det jag lova.! Kan ju börja med att säga att idag (före klocka 12) hade jag en oerhört stor besöksrekords siffra, antingen har jag höjt mig ett snäpp eller så kommer jag aldrig få några läsare om alla blev avskyvärda ajah, jag ska berätta för er vad som händer i Lisa blod..

En sväng till Åbyn till Paulina blev det såklart, och en resa till byn tillbaka till Åbyn och sen hem igen var ute på byn ett tag och nu är jag hemma. Nyss kom Simon förbi på toan, då jag tvätta sminket då sa han:
- Varför har bara tjejer smink?

Jag är nog 99,999 % säker på att han inte var nykter ett svkatt. Så nu ligger han troligen och sov, i hans säng förhoppningsvis, men det kan nog mycket väl vara i trappen som för några veckor sen, så vi får väl se..

Imorgon blir det en liten resa till Ikea med far, mor syster och systers karl. Jag blir nog förvandlad till en svans back i alla andra, EN GNÄLLANDE SVANS med andra ord. Såjah, det blev ett rätt så långt inlägg endå.

*Tack flickor för kvällen.

*Och tack Linnea som rädda mammas ekonomiska kris, (mamma glömde pengarna hemma när vi skull till stan)
*Och tack lisa för att du har lärt dig kicka moppen!

                                            
Anonym
2009-10-11 @ 02:05:50
URL: http://pakis.blogg.se/

en jävla kul kväll är en sak som är säkert!

hanna
2009-10-11 @ 10:37:59
URL: http://lisahannas.blogg.se/

snygg blogg!

Hur är allt med dej då :)?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0