Sjuklingen heter Lisa

Vaknade imorse med 38,6 grader. Hade sjunkit sen igår men det blev att stanna hemma. Jag som var överlycklig att Nikolina för en gångs skull var sjuk. Men lika förbanna blev jag sjuk jag med. Hatar att Nikolina aldrig är sjuk. ÅH!! Jag har inte ont i halsen den här gången elelr nåt. Men mina ögon gör så fruktansvärt ont, att blinka och allt svider. Jag vet att datorn inte är så bra då. Elelr främst det är obehagligt att spänna ögonen. Men jag har inget alternativ. Novellen ska skrivar Punkt!

Jag har sett ett antal filmer som gick på Tv. det blev ZoZo. Och två andra minns inte vad dom hette bara.

Nåh, jag ska krya på mig. ! tjoo
Anonym
2009-10-19 @ 18:26:35
URL: http://beloni.devote.se/

kan du vara snäll o gå in o kolla på mina texter/dikter som jag har skrivit, gillar du dom inte så ska jag ställa mig i skamvrån.



/Beloni, killen med hjärtat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0