Väckarklocka och kärlek till syskon

       Nu är Lisa glad efter lite träning. Lisa alltid glad när hon är nöjd över något. Så somsagt Lisa är glad.
Och när är Lisa är glad, älskar hon att skriva inlägg, detta är tredje för dagen. och och och just n är jag hemma själv och tänker på vad jag ska ställa väckarklockan på imorgon,!

Och med tanke på väckerklockan kom jag på att jag blev väckt av en väckarklocka lite för tidigt, och det var inte min utan Simons klocka. Han är jättduktig han har lärt sig att sova till väckarklockan helt av sig själv, vilken duktig pojke han är, för då stänger han av den efter att Lisa har klivit upp ur sin säng Ropar:
- SIMON DEN HAR RINGT I EN HALVTIMMA NU NÄR SKA DU UPP?
Och då säger han plötsligt att han ska med en senare buss, kanske därför att han missar den.

Detta inläg riktar sig till de som har samma problem, kolla till eran väckarklocka extra noga och tänk på mig när ni ställer den, för detta inlägg kanske räddar många människor från att missa skolan elelr bussen, tänk på det ni!

----------
Tänk att man kan vara så olika, med tanke på att jag kliver upp ca 1 och halv timma före skolan börja medans Simon kliver upp 4 eller möjligtvist 5 minuter före bussen, är det 7 minuter före bussen hänger min haka i marken, för sånt händer inte, Tss

                       

                         Visar det inte så mycket, men jag älskar verkligen er,
                   Vi är delar som skapar ett pussel för barn, vill säga TRE STORA PUSSELBITAR





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0