lediga dagen

Haidi, Haidi! Idag har jag varit i den sköna staden fyra mil bort, Och det är som ett äventyr för sig, iallafall när man far vi kompisar.. hah, ganska kul om man tittar på varje person och riktigt granska de i några minuter, Ibland kan bara vrida sig av skratt för allt ser så kul ut.

Okej ni fatta säkert nada, men vi var Jag, Frida, nikolina, Matilda, Angelica, Jennifer och johanna. Och i nästa varje affär stannar vi kvar och väntar i en halvtimma om inte mer, men till slutet lyckas jag splittra oss lite.
(det där lät hemskt)

Ikväll blir det nya planer, ingen aning vars vi ska vara, om vi får låna nån håla här elelr där, då blir vi jätteglada, Men jag ska nog troligen sova över hos Jennifer i natt så det är iallafall en plan av alla planer.

I bussen hade jag tänkt ut något skitkul att berätta, men tyvärr så har jag glömt bort!

                                     



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0