Lite idéer om hår

Ikväll har Linnea gjort en liten frisyr på mig, skit knasig men endå så gillar jag den. Det är en variant av en balfrisyr som är lite spec Men jag gillar den. Det får nog bli balfrisyren om 4 år hahha..

Prat om hår., så har jag fettigt hår för tillfället. Jag är rätt så duktig på duscha varje dag. Jag är jätteduktig fast jag vet att man egetnligen ska försöka duscha 2 - 3 gånger i VECKAN. shit det klarar inte jag av. Men jag tror på att man vänja av det. Så det tror jag verkligen. men för tillfället ser mit hår rätt så risigt på tanke att det är jätte mycket utväxt och knasig färg. Men det ska jag försöka lösa under veckan vi har prao. Då ska jag sova över hos Linnea då kan vi svänga förbi Attityd någon kväll.

Jag vet inte vars färgen lutar åt, Men ljust är inte min grej. Verkligen inte fast jag tkr det är fint passar det inte till mig. Men jag kan verkligen tänka mig åt det kopparhållet, Inte ha helfärgat i koppar men kanske ha delar av det, Så det blir kul och se.


Kopparfärg menar jag åt det här hållet som tyra banks har här.
virre
2009-09-05 @ 00:15:23

BRUNT LISA, du kommer fan passa i de :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0