matchvinst

Matchen mot bure sluta 2-5 till oss, det var nog inte bästa matchen, men vinst iallafall.
Jag ville verkligen jätte gärna spela matchen idag fast jag hade feber så det var därför jag aldrig ringde till thomas och sa att jag var sjuk. Så jag mata i mig alvedoner, Och av en erfarenhet av alvedoner vet jag att alvedoner inte hjälper för mig.
Så därför tog jag 4 dubbel, det motsvara då 8 stycken, Allihop på samma gång. Det hjälpte såklart men nu efter matchen märkte jag nog att det inte var så megasmart!

Jag orka inte berätta allt om matchen, men jag kan väl säga att vi vann inte serien uten blev två så det sög ju såklart, Menmen´.

Min hjärna är tom på saker därför skriver jag inte mera

Emanuel Nilhzon
2009-09-07 @ 18:58:09
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Härligt ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0