Skadade hjärnor drabba 94 or

                                         Dag Onsdag utfört! Tack Gud för det!
Nu är det bara att fortsätta att plugga på So:n, och det jag ska plugga extra på är delen om ombudsmantjosan grejsimojs. De 4 sötsrsta ombudsmännen som har med arbetsmarknaden och göra.. Ja ni förstår rätt .. Lisa tycker det är knasigt.

kan ju ta och berätta om dagens Lura Nikolina skämt.

Nikolina var lite arg och sur idag för att det inte var hennes mattedag. Vill säga att man fatkiskt har sånna dagar och idag avr det nickos dag. Så hon satt och klaga på hur jävla hjärnlös hon var och att hon inte har någon hjärra att arbeta med. + att hon itne är nöjd med läraren osv....

Mina tips var lite knasiga jag sa åt henne att vi snart har utvecklings samtal och att hon då kan berätta om att hon inte är nöjd. Men det misstolkade hon som att hon var sjuk typ i huvetoch  som behöver utveckla

Men sen hade jag lust att dra till med ett långt Joke. Ja sa att jag har läst i tidningar om att det har gjorts svenska test som visar att de har hittat jätte många som har problem med hjärnorna, lite smått cp skadade. Men man märker inte av det. Och det har drabbat 94 : or..

Ops! hon trodde på det, det avr inte meningen, hon gick och fråga lärare osv, det värsta var att Matthias Renström gick på det.

- Haha, år 93 var det väl mycket miljöförstöring som påverkades när ni låg i magen.
HAHAHAHA
 Nicko du är söt<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0