This is me

Jao, äntligen heemma efter en lång fredag. Jag har tittat på klockan hela eftermiddagen och bara få hoppas att jag få sluta. Denna fredag har varit en ren pina med tanke på vad jag har ställt till med. Jag använde en kran som jag inte visste man fick använda så hela jävla köket blev fylld med vatten + att avloppet börja lukta, och vi var tvugnga att stöka ihop all mat för att det inte skulle lukta! ÅÅÅH jag vill bara rinna ner i marken.

Veckans mål var att ta reda på vad alla hette på detta företag så här kommer de.
Oksana, Poavlo, Eliminiaro Bane, Tatiana och Isbehja.

Jepp, nu är tiden över på glädjekällan, det var riktigt kul men nu tycker jag det är skönt att slippa. vad har Lisa mer gjort under dagen?

* Åt lunch på balder
* Låssas att jag inte känner Johanna när jag gick till henne på MQ( med tanke på att hon inte få ha kompisar)
* Lämnat in min kamera som är paj, och det komemr bli anledningen varför ni inte får färska kort.
* Ätit och sett film med flickorna små i det blå.
* Och nu väntas bara en kväll här hemma själv bara jag.

Mamma och pappa är i stugan simon och festar nån stans i det gröna så här är jag, THIS IS ME!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0