Katter och blabla bla

Puh, dagens jobb på Ostens hus avfört! yesyesyes mera pengar mera pengar WOW!
Kvällen är så planerad att jag ska vara med kompisar ! troligen blire nattenatt hos nikolina vill säga att jag sov över där.

Puh, dagens jobb på Ostens hus avfört! yesyesyes mera pengar mera pengar WOW!
Kvällen är så planerad att jag ska vara med kompisar ! troligen blire nattenatt hos nikolina vill säga att jag sov över där.

Nåhse vad ska man skriva så dax inget har hänt än så länge så.. jaaa

Jag kan ju ta och berättta om mina katter. För varför jag ska berätta om dom är att vi ska ta bort våran äldste kissemisse, Som alla bruka kalla Drägelkatten. Vilket jag förstår den kissen är lite speci men hon är rätt så gammal och kan varken jama eller gå i trappor så den kissen ska få nå himlen!

Jag gillar inte katter om jag ska vara ärlig, Det finns inge positivt med dom
Men om jag hade gått i på en katt butik och tittar på 1000 katter som sitter på en hylla. Och om jag får välja en katt så skulle jag välja Sussie, Utan tvekan. Vi har haft många katter i det långa livet, men ingen som Sussie, Eller alla våra katte ri tiden har varit rätt så speciella.

Tiger är ju cool, Sen är Pompe frän,  han so jag la i envagn och gick ut och gick med alla människor kom och fråga mig vad dockan hette jag svara det är katt han heter pompe ingen kunde förstå hur en katt kunde sova i en vagn. men Pompe var nämlig Cp störd. Nån viss del i hjärna funka nog inte riktigt.

Här har ni lilla pompe, han blev överkörd men det var ju väntat för han hade somsagt ingen hjärna.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0