det gjorde ont svar ja

När jag i som hast skyfflar benen med en såkallad rakhyvel och många känner igen tricket det där med att skölja benen med iskallt vatten för att man ska frysa och då ser man vart man missar? ni vet vad jag pratar om va?

Jag gruvar mig alltid varenda gång för det där.  Men jag tänkte om jag vrider på järnet slipper jag tänka så mycket. 
YES! lisa tar ett stadigt grepp och vrider åt rätt fel håll!!    OoooooOOOOoooOOooooooo  sataaaaan vad det tog ONNNNNNTTTTT!!

jag brukar inte prata för mig själv. Men jag  lovar er jag både skreeek och svor som fuck fast jag var helt själv i hela huset!


                                       De nicko provar på bilden är iaf smärtfritt på alla vis!
                      




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0