mitt liv är räddat

Jag är så lycklig, jag är så lycklig, jag är så lycklig.!!!      Vi var på vårdcentralen och när de såg min onda mun led han med mig och sa.
- Asså stackare du måste ju vara hur hungrig som helst!



JA det är synd om mig. Och jag fick medicin och det är en tjock gegga man ska skölja runt munnen och vips så känn man inget. Och jag har provat det nu. jag sväääääävar på moln.

men det är inte bara det jag är glad över utan nu när jag inte känner något kan jag ju äta. Så nu ska jag gå och äta min första måltid sen i fredags. Asså nästan en vecka sen... MMMMMMM vad ska jag hitta på för nåt gott..

                Det spela ingen roll.. hit med en banan så överlever jag:D:D:D:D:D

     
                                                    Den här bilden togs då jag hade som mest 
                                                                             brist på mat!
                                                                 det var då jag var som grinigast!;) hahah

                            
                         



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0