en pinsam historia försig

Jag brukar faktiskt ta på mig "polisinställningen" när jag går ner i källaren. Det bruka vara småläskigt, men när jag tar på mig "polisinställningen" är jag redo på anfalla när som helst.

Igår var jag hundra procent säker på att det var en inbrottstjuv eller någon som höll på. Så jag smyg på mina hälar och när jag såg var det var, blev jag arg och gick upp och skratta för mig själv för att det var så jävla fult!


                              


Kattjäveln hade alltså hoppat på locket till kattmatstunnan och fallit igenom och börjat att käka!
Eller jag vet int vad jag ska kalla han. För han beter sig intre som en katt...
 Bög är ett namn som också passa på han, för min faster sa att han-katter inte bruka ha flera färger.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0