lisa kan imponera

Kvällen börja hos nicko med victor petter. Kvällen sluta med att jag var världens gulligaste tjej som följde sin mamma till stan för att plocka hem sin bror. Iofs allt det hela sluade med att simon bad mig hämta mackor till han. Jag sa nej.
Men som världens sötaste lillasyster gick jag ner smörade två mackor, skärde korv och lämnade mackorna i simons hand. SHIT! jag har aldrig sett han så förvånad. Haha Ibland kan jag visst imponera;)


Just nu sitt jag och le så hur snäll jag är. Men leendet blir ännu större när jag tänker på vad victor och Petter sa till mig:
- naaae du Lisa är inte efterbliven, asså du är mer så där charmigt puckad!

                          jag skulle lika gärna kunna grina, men charmigt puckad hahahaha fan vad gött!

             godnatt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0