osten..

Det där med smeknamnen verkar redan vara löst....
Osten, cheesen, cheesy är mina namn. Åhåååå kan de bli bättre på ngot vis?

Simon sa idag
- FÅ DOM ATT SLUTA, annars komemr du heta det hela livet, och det vill inte jag!


Hahaha, jaasssi =D

             he blev en cykeltur i spöregnet, och lite volleyboll. Hela alltihopa gjordes med 2:orna och 3:orna.

Jag och jenka blev har även cyklat från stan till andersskolan i regnet, Shiiiit! BURTRÄSK ÄR BANNE MIG BÄST!







                                             Vi är inga smarta individer, men tillsammans är vi allt.
                                                            Vi är som handen i byxan. Vi hör ihop!


                                        
Aliciatheman
2010-08-29 @ 15:21:27
URL: http://Alicialindstrom.devote.se

Haha jag blir kallad för osten på min skola bara för att västerbotten osten kommer från btk xD Haha lilla lisa jag vet hur de känns...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0