sommarlov på riktigt i en vecka nu!

Jobbade min sista dag igår på ostens (förhoppningsvis sista gången för evigt).
Jag jobbade så bra (säg vi som) så jag slapp jobba idag. Så jag följde morbror Larsa och morn min till stugan. Jag hade inget emot det heller.

Hahha, det var ju rätt så härligt väder idag. Men vi var drabbad av lite för mycket blåst enligt mitt tycke, så jag gick runt gården och leta det perfefta sol-stället för mig. Tillslut la jag mig brevid asparna.

Men när det blåste som mest kan jag tala om för er att jag inte var glad på asparna. Så jag tog min filt och kudde och flyttade ett par meter från trädet.

Efter ett kom jag på mig själv. Det är väl förfan inte träden som orsaka blåsten.  Men det trodde somsagt jag i hela 20 minuter.... ojojjo


                                           
                                                             ALICIA

                                  Igår fick jag sommarens bästa kund på ostens hus.
(Dock tvingade jag dit henne men) Alicia kom dit och var där 1,5 h med bara just Lisa. 

                     Jag kommer sakna dig som pang i bordet. Jag vet att du kommer stormtrivas i Ånge, de tveka jag inte på.
jag är rätt så avis på skolvalet.

Så fort du du sakna burträsk så ska du slå Lisas nummer! Lycka till darling puss på världens bösta CIA!!     









                                          
Alicia
2010-08-17 @ 00:45:39
URL: http://alicialindstrom.devote.se

Jag kommer och hälsar på dig lisa varje gång jag kommer hem! Kommer sakna dig som fan! PUSSEN!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0