tillbaks

Jag har överlevt hela 4 dagar i landet försig "Grantjärn".
Har väl inte så mycket att berätta om g-tjärn. Händer inte så mycket. Jag läste ut självbiografin om Jessica Andersson.


Jag la ner iofs 4 timmar på att försöka få ut tuggummit från håret, satan! Det slutade med saxen...... 
                                               
I g-tjärn är det alltid lugnt och fint och stilla förutom två tillfällen.
 
tillfälle 1 * När Simos kattjävel kom till stugan
tillfälle 2 * När Lisa sitter i en bil! råka köra på pappas....... vi sluta där. 

lisa:      - Mamma vad har jag gjort?
mamma: -  Oj!


                                 


                      

                           

       
                             



 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0