hela helgen i ord och bilder

FREDAG:
Blev väckt av Bodil. Och jag vill lova er det är inte lätt att somna om när ett litet muskelpaket med fladderläppar och intryckt nos hoppar jämnfota på en med en rosa gris som låter nöff intryckt i ansiktet på mig! Ställde mig istället och började att diska Linnea och Nils disk. matilda tycker jag är sjuk i huvudet och bruka säga att jag har nå seriöst fel...

Spenderade kvällen hos Johanna!

LÖRDAG:
Jag Kajsa och karro jobbade på matfesten. Och wow hur en dag kan förändras till det bättre...  Vi fick sälja soppa till SJÄLVASTE KARL-JAN. Ar inte de ballt så säg.......?
haha det är iallafall första gången vi har fått servera mat till en bisexuell kändisgubbe.

kvällen blev spenderad hos Elsa (klasskompis) och nu känns det genast bättre med klasstjejerna. Jag och Jennifer sovde även över hos Linnea.

 Här står jag back i "kontoret" HAHA




                                 Så här säger dom i klassen om oss

                   "Lisa är osten, för att hon är lång och blond
                   jennifer är kakan, för att hon är brunett och kort.

                Ostkaka blir dom därför att dom inte har rörts ifrån varandra mer än 10 meter under skoltiden på hela veckan".

             
                                                




                    




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0