Anderssons in jul action

Nu har mrslisa tusen fina inlägg på nacken. Det var sommaren 2008 jag börja blogga. Shit vad jag känner mig gammal. Snart kom gråhåre...

Justja ni kanske vill veta vad som händer på denna underbara julaftonsdag. Vi firar alltid förmiddagen med mammas släkt. Och eftermiddagen med pappas släkt. Och nu sitt jag här med knasiga anderssons familjen i Järvtjärn. Anderssonare har inte alla hästar i hagen, indianerna i kanoten, eller alla hemma eller vad fan man nu säger...







Kristina och Birgitta
2010-12-25 @ 11:47:34

Hej Lisa och God Jul till hela familjen!

Vi är din far Stures kusiner (och Sörens kusiner) och vi följer din blogg. Den är jättebra! Vi är hos Enar och Karin i Skellefteå och firar jul.



Julhälsningar från Kristina och Birgitta




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0