Lisa, Svea, Nikolina Andersdotter

Shit jag har överlevt - 20 + idag! Dagen började hur bra som helst. Jag märkte att småbarnen eller björnåkersbarnen har gjort upp ett spår i snön, så då kunde jag springa till bussen och komma med torra fossingar.

Dagen fortsatt med att vi fick skippa lektion och se på luciatåg. Om jag få säga min egen åsikt! så är det inget bra luciatåg för än pojkarna har dumstrut på sig och en stjärna i handen...


Nu kom dagens fundering
Facebook har ju gjort så det finns fler familjerelationer. När jag fick en förfrågning av min världens klokaste morbror 40 + som skickade en förfrågning där frågade han om jag ville acceptera statusen att jag är hans brorson/brordotter...

Och då tänkte jag genast att nu måste ha haft för mycket grojs i huvet, för  jag är väl förfan inget av systerson eller systerson. Och när jag tänkte ändra så ser jag att det inte fanns systerDOTTER eller brorsDOTTER.


Det här är könsdiskriminering på hög nivå. FRÅN OCH MED NU ÄR MITT FULLSTÄNDIGA NAMN
LISA,SVEA,NIKOLINA ANDERSDOTTER!!!!!!!!!!


bara för att!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0