vatten ja tack

Jag frågar mig själv varför jag inte sitter och skriver arbete på arbete på word?
Jag svarar mig själv att det är jävligt skönt att slappa.
Jag minns när jag var liten då jag och Simon var små så badade vi våra katter i badkaret mot deras vilja, Jag sprang och spruta vatten på katterna med en vattenspruta. Jag sprang efter katten och mamma sprang efter mig och bad mig sluta, Mamma sa till mig:
- Lisa så där får man inte göra mot en oskyldig katt.
Nu är det så här att det stod en vattenspruta på diskbänken och jag frågade mamma om varför den stod där.
- Nu är det såhär att den ska användas mot Molle. Så när han hoppar på någon, eller river min tapet eller mina vaser så sprutar vi vatten på honom.
HAHAHA mamma du skämtar? Hur roligt är inte det här? Jag ska få spruta vatten på kattjäveln hur mycket jag vill. Nu kan katten få stanna här huuuur länge han vill. Jag ska tag hand om han... he he he
Ni är hur underbara som helst ska ni veta!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0