You saved my day

                                    Denna gång har jag lovat mig själv att det ska bli pupblicerat!
Runt 11 tiden i gårmorse bestämde jag och Matilda oss att vi skulle göra bort stan då istället. Så det blev en heldag i stan med andra ord. Jag tänkte att jag skulle tillbringa kvällen med mitt inre lugn.
Jag trodde att det skulle bli tråkig liten kväll enda tills jag skulle bege mig till Anki mot JVMdags(01.00).
Men gud så galet fel jag kan ha ibland. När jag och mamma hade en sån här relaxad te stund framför en gosig walanderfilm runt 9 tiden får jag ett sms
" Nedu lisa nu är det bara du gör plats för ligan för nu kommer vi"
...
...
runt  9:  Genom dörren kom Bobby, Anton och Robban!
runt 12: Kom 16 års Anki! grattis lilllis
runt 1 : Blev he hockey jvm
runt 4 : Blev he fika time
runt 5:  Blev det pussgodnatt




Robin
2010-12-30 @ 00:40:43

He va la trevligt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0