3 h sömn förstörde mitt humör.

För tillfället myser jag med hunden i min sköna säng. efter skolan for jag hem och där sovde jag gott, i cirka tre timmar. Efter 7 vaknade jag och gick ner och undrade vrf ingen mat serverades. Det visade sig att mamma och pappa trodde att jag var och träna, och hade redan ätit och farit på deras möten.

 KUUUUUL! att ni har koll, ni kunde väl ha tittat om mina skor först för jag blev satligt sur på att laga mat när man är nyvaken. Buuu för det.

Efter lite mat efter så många timmar icke mat i magen, var jag nöjd och glaf och kunde göra mitt so:pluggning ifred till svenska låtar.


                                                   Nej jag är ingen skidinstruktör på snowboard, råkade bara gilla årets fel färg.

                                    
HAKAR
2010-02-11 @ 22:16:28
URL: http://hakarb.blogg.se/

fan va roligt :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0