Äppelskrutt och knä osv

Jag är rädd om mina ben, för de är typ det ända min kropp består av. Mina ben är inte starka inte stabila ett dug därför är det ganska logiskt varför jag har 4 stora err på mina knän.

NU har lisa ont i båda knäna, pågrund av två klantiga tillfällen. Blandannat i dag när lisa skulle göra döds skuttet på skridskor. Jippi knäet är uppsvullet och blått. Jaaa men det här är ju Lisa i ett nötskal. !!


Ikväll har jag varit hos Jennifer och vi har plågats oss igenom våran biologi. vips kommer Jennifer med äpplen. äta äpple det kan jag, det är inga problem. Men äta äppelhuset*? hmmmmmm

Jennifer åt hela äppelhuset, och jag tvingade i mig denna äppelhus. Å fyfan, åh fyfan jag hatar det jag åt tillochmed hela pinnen för att bevisa Jennifer att jag kan.

Grattis lisa! Första äppelhuset i mitt liv i mitt 16:onde år. Helt otroligt åh fyfan!


Helgen är redan fullspäckad, med skoterutflykt och en trevlig dejt med KusinKarro är vad det blir.
Dejten var visst inte bara vi två utan det blev en trippeldejt med jag linnea och karro, det bli kanske bio elelrnåt annat trevligt. Vi vill ju rå om karro när hon nu väl är hemma i en vecka. hehe

Oj vilket inlägg, här tar detta stopp!


                                       





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0