brev till politiker.

Bilder pyntar inlägg!


                       Tyvärr har lisa inga bilder. Nu är det dags för Lisa att återgå till sängen och försöka sova.
      Efter en tung skoldag är lusten stor att man vill ssova en stund men det lär inte vara så bra? Med tanke på att det är svårare att somna sen. Hmmm problem där. Hur ska detta mysterium lösas?

* Ny lag?
Hmm jag följer inte lagar så det var en stupid ide. Jasi jag ska nog ta frågan till en  politiker få se vad som händer. Och nej pappa duger inte vid den frågan vi tar Reinfeldt direkt.





                                                            *hej Mr perfekt* 
                       Har ett problem och en önskan angående min trötthet som orsakas av skolan?
             Ni försöker hela tiden forska om att dagens unfomar sover för lite. Jag ahr ett förslag där. Minska
  Skoltiden, så lovar jag till tusen att alla lägger sig tidigare punkt för lisa här.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0