katrin zyto

Har som jag sagt tidigare varit en sväng hos Anki och där var även nikolina med. Alltid lika kul.
  
             planer för morgondagen finns. ska nämligen ut på en skotertripp med ett gäng kompisar, kanske inte dem jag är mest med men allt det där kommer att duga det lovar jag. OCH jag vågar även lova att det blir bilder, måste bli aktivare fast jag inte heter BINGO Rimer eller vad han nu heter.

kan ju avslöja att jag läser Bingo rimers tjej Katrin zyto...´s blogg. en av få kändisbloggar jag läser faktiskt. Jävlar, jag älskar de människor som är raka och ärliga med vad de tycker fast det kan bli lite fel men det är det som faller mig på smaken. Inge en massa bimbosar som visar när de oppererar sej här och var nääääeee

                       Go Katrin!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0