bussresan

japp ännu en dag i stan är avklarad. Men det var tyvärr inte min dag idag. Nääe det var Nikolinas dag.
Hon följde mig förut för jag ville ha nya skidglasögon. Och nu var det hon som ville ha hjälp med lite saker så jag fick supporta henne till det hon ville ha=D

Dom som känner mig, typ Nikolina vet att jag är 176 cm lång och har inte alt för grov midja. Vilket gör det till det svåraste problemet som aldrig går att lösa. Dte här med att hitta jeans.

Nicko fick nästan se mig gråtandes när hon ser mig prova alla byxor och dom är 5 cm för stora vill säga att det 5 cm luft mellan mina ben och byxbenen.!!

Äntligen när jag hittade ett par som jag verkligen tror att jag skulle kunna ha, så lyser jag av lycka men då säger Nikolina:
- DU HINNER INTE! bussen går om 5 minuter.

Springandes kommer vi och skynda oss, och vad ser vi?
Jooo en busschaffis och en kille diskuterar så här vare typ:
Chaffis: - Du får inte betala med en femhundring!
Killen: - Jamen jag måste ju
Chaffis: - Nääe du får inte, du får istället gå och växla inne på kiosken där.
killen: - Nääe bussen hinner fara då.
Chaffis: - Amen jag väntar skynda dig.
Killen: - kan jag inte få växla, varför?
Chaffis: - Därför att jag orkar inte, ha just fixat min växel skynda på.



                      Killen orkade inte växla, istället gick han in i bussen utan att betala?
Hallå dumidiot vad tänker han med? Ja han lär ju inte ha räknat med att en skrikande chaffis springer bakom han och försöka knuffa ut han ur bussen, Näääääddddååå!!

* Det blev lite slagsmål
* killen vägra gå ut ur bussen
* Chaffisen var hysterisk.

Killen sa att ahns kulle ringa plisen, medan chaffisen sa likadant. Och bussen väntade typ dryga 20 minuter på polisen, Men ingen polis kom! helvete så jävla onödigt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0