fredagsens PLANER

Mjosi, nu är ännu en skolvecka avklarad, och jag har gjort det med bravur. (pasar ordet in där??)

På fredagar och lördagr händer saker, och allt planeras som smock, och ni som känner mig vet att jag gillar inte att planera. Och nu är det så att kompisarna ska vara på olika ställen lltid lika svårt för mig att veta var man ska vara. Men jag tror jag har bestämt mig nu iallafall hahha


Imorgon blir det en heldag i skeås stad igen. Ingen sovmorgon här inte. Men när v för ett tag sen fik veta på NO:n att ungdomarna i vår ålder har sovit ca 5 år av alla 15 / 16 år. Då blev jag rädd. vafan har jag sovit bort en tredje del av mitt liv? Ja tygligen, därför ska ja sluta soa därför klagar jag inte på att jag inte får sovmorgon. hihihih





Snart dags för om renovering i mit hår? kommblir svårt att få det vacket möblerat.?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0