lisas skämt som hon skrattar åt

Min sorts humor mina vänner, det ska jag förklara, varso god och läs, jag tycker skämte är assköna hahhha


                                

                               Varför vägrade blondninen äta lever-pastej?
                                 - Hon ville inte äta en pastej som fortfarande var vid liv.


                                 Hur många blondinskämt finns det?
                                 - Det är inga skämt, allt är sant.


                                 Vad gör en IQ-ätare i en blondins huvud?
                                 - Svälter.

                                Vad sade den dumma blondinen till piloten?
                                - Skulle du vilja flyga lågt och sakta så vi inte kraschar! 

                                 Hur vet man om en blondin har haft en dålig dag?
                                - Hon har en tampong bakom örat och vet inte var hon har sin penna.

 
           



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0