easy

Grannarna hatar mig nog just nu. Jag har öppna fönster och spelar låten EASY med hög volym. Ni vet rusta reklamen..
Synd för dom säger jag bara, för om jag vill lyssna på den så ska jag få göra det, JAG FÅ DET
Och det som är ännu mer tråkigt för dom är att jag är på det 9 onde varvet nu med samma låt, ajah =D



Föresten har jag berättat att lisa har all rätt att köra på vägarna nu?
Eller, jag kör iallafall lagligt, men om det är smart eller inte hmm det vet jag inte om.
haha Linnea har just lärt mig att blinkersen stängs av sig själv. HEHE jag trodde det fanns någon extra pedal vid fötterna eftersom jag aldrig har sett att de aldrig stänger av den med fingrarna.


1. Första gången lisa körde skoter, Nikolina tyckte jag var töntig som inte vågade.
2. Den kaxiga nicko tog över skotern och körde oss till kvarnberget. Och dom som var med glömmer det nog aldrig.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0