familjen är bäst

Mina kära bröder Johannes och Simon lever i ambitionens värld. När de väl ger sig på något, så håller de på tills de är nöjda.
Linnea tillhör också den kategorin. Men jag och karro ligger nog i en kategori försig.

Antingen håller de på med:

*Snögrotta
*Storfiske
*Bastusläp

            Nu håller de på med att bygga en släp med en bastunna på. Många tyckte de var "töntiga". Så de höll idén för sig själv.

    Go for it bröder säg då jag! Se det positiva i stället.... LISA KOM FÅ BASTA HUR MYCKET JAG VILL :D


                                 

             
                                          


                       



                                         

                     



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0