meddelande av broder

 jag bara älskar att vara hemma utan min far och far. Har just packat klart inför pite osv, jag fick ett litet oväntat meddelande av min KÄRE bror:P

     

kära syster kan du skruva ner bara lite så jag kan sova, om du ska fortsätta spela ska du väcka mig halv 7 imorgon :=)


             hahahaha hmmm..



När jag var på nedervåningen och prata med mamma i telefonen, hörde jag nåt som bankade jättehögt. Jag blev rädd vill jag lova. Jag smög mig till tvrummet där jag tyckte att jag hörde oljudet. Kan ni gissa vad det var`???

          NEJ DET KAN NI INTE!
Det var simons jävla kattungejövel som voltade med tvättkorger, som är en meter lång. Hur kan en sån liten kattjävel välta och rulla runt en stor balja?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0