neeej Karro

neheej! redan när vi skjutsade karro hem till Järvtjärn hade hon varit i burträsk i en halvtimme då säger hon till jag och Linnea att hon inte vet vad som händer nu efter Gran Carnaria, hon funderar om Argentina osv. Linnea bad henne att inte tänka på det där nu, eftersom hon just landat. Jag tänkte, efter den första natten i Sverige borde hon känna att hon kan stanna åtminstone sommaren ut som hon sagt....


Men nu ser jag visst att hon inte har något jobb här i sommar. Och jag nästan gråter, hon säger att hon nöjer sej med en vecka i sverige. Jag blir verkligen ledsen....:(

Hon sa att hon är färdig med Gran Canaria, men eftersom att hon säger att hennes hem är där och inte järvtjärn börja man ju undra.....


                         



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0