sikån

överlevde Sikån-vandringen gjorde vi allihopa. Och det värsta elelr det bästa av allt var att det var ju förfasen KUL!, i varje fall härligt och trevligt, jag hade jag världens bästa småflickor vid min sida, de va matilda, nikolina johanna:P


och ja tro dagen har varit nyttig för lilla lisa, för jag har insett at inget är verkligen ett problem för mig. Jag ahr inte klaga på nå mygg, inte klagat på vatten, inte klaga ett dugg. och det betyder väl att friluftsliv och eldarskap passar perfekt för mig? :D hah

                                    Det var som att jag hade en stor text på pannan där det stod

                                       HAKUNA MATATA- INGA BEKYMMER!!!


jag lägg ut ett par bilder så får ni titta istället.


                   

















Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0