studenten

Naaae, det fanns inte över några minuter till bloggen igår.
 Måste ju bara säga en gång för alla, alla för en. Grattis Simon!! till A-kassan och en blå regering som Karro bruka säga.

Hela släktpaketet utom farmor åkte till stan och väntade i flera timmar på att simon och alla dom skulle komma ut ur kyrkan. När han väl var ute, hängde man ett 10 tal fula gossedjur runt halsen och ett 10 tal rosor runt halsen, sen tjoooff var man hemma igen.

Och på hemvägen blev man hemskjutsad av Karro med cadillacen. Det roligaste av allt var ju när vi skulle hämta farmora med jontes blåa cadillac. HAHAH Jag karro och Jonte skrattade hela vägen.!! JAA farmor är sötast.

- Me kavaliern mine sprint ja som jig vore ung!

haha, hennes kavalier är hennes rullator, dessutom hämtade vi farmor i ett speciellt rum där hon satt och fikade med andra gamlingar. Då komemr en gubbe och berättar för mig och karro:
- Jo eran farmor är så snäll, och hon gillar mig, så jag bruka hjälpa alice jättemycket.

HAHA farmor har ett ragg!!!!












                         Mor och två söner!











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0