morgonmorgon

Gårkvällen var som jag trodde, eller till en viss del ! jag fick med mig en biobiljett hem. När jag kom hem var morbror Larsa på besök. Han är mannen som verkligen kan allt inom tekniken. Så han passa på att hjälpa till med att fixa skrivaren virusprogram.Men jag tro allt  det han gjorde skulle ta hälften så lång tid. Men när man har mamma back i axeln måste man alltid förklara för henne hur man gör,, för hon vill lära sig.....

jag och Larsa tyckte de var onödigt för hon kommer ändå inte ihåg det. Men vi försökte lära henne hur man raderar ikoner på skrivbordet.....


Hur många av mina läsare tro på mig om mina hemskigheter som jag har berättat om förut? om det bara är en liten bråkdel skippar jag att berätta om detMen jag kan ju bara säga att jag vaknade med tårar i morse,Men eftersom ingen tror mig ids jag inte dra upp det här!!


                        






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0