onssssss

Fhar tagit mig på informationsmöte på ostens hus idag.  Känns riktigt jävla bra. ENDAST 89 timmar schemanlagt. Det som är bra emd det är att resten av timmarna kan jag sätta in då jag inte ha planerat något.. till exempel extra på Btk-svängen, osvosv....
jag är så glad, vet inte varför men jag är det bara. är nöjd med de timmarna. Pappa är dock mindre nöjd men just nu känner jag mig självisk, och låt mig vara det då!!!!!!

Ni vet min kärlek till Ostens hus. Den växer ju inte på något sätt. Så jag tror det är nyttigt att jobba mindre och mindre. Jag vill börja avrunda min tid på ostens hus heheh....



                Och endast en dag kvar på veckan. är ledig fredag, min älskade favorit bror tar studenten, det tar dock bara 40 minuter men jag skippar gärna skolan ändå...:D 



                                                      








   Nya  kompisar som man har haft i 15 år kan man inte få på beställning. Har man turen att ha kompisar sen så länge, ska man vara lyckligt lottad. och jag är en av dom!!!

                                      



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0