är jag världens gulligaste tjej? aaaa

Idag har jag haft ett sånt här samtal mellan mentor och pappa. det finns ju tusen namn. Men Det är ju som vanligt ingeet tungt. För jag råka ju vara världens gulligaste tjej enligt Annette.
                             Har hon glömt att jag skrek och svor åt min klass för någon vecka sen??? :O



Trots en massa huvudvärk så valde jag att träna benen på gymmet. Kan man inte springa kan man träna annat. Så ser jag det. Någon muskelkotte blir jag aldrig. Men om jag ska kunna gå och röra mig som en människa utan att falla ihop behövs det nån träning då och då. ( inte för att det hjälper men)

                      


                            
Emelie
2010-03-26 @ 07:53:05
URL: http://lillaemlann.blogg.se/

haha men lisa då , du som är så söt ska vell inte svära åt folk:]<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0