Sommarbilder

Den här dagen har varit så gott som smärtfri. Inte en enda skråma någonstans. och hjärnan är inte heller använd mer än vad som behövs. Perfekt ju!

Kvällen däremot blir hos Änkie. Och det blir nog en gosig mysfredag till att börja med. Och jag känner faktiskt att det behövs för en gång skull så känner jag att det vore skönt med en film eller nåt. Annars är jag vanligtvist väldigt väldigt anti mot sånna kvällar.!

När jag läser fleras bloggar ser jag att de lägger ut sommarbilder osv. Faan vad man längta av sånt. Men idag fick vi se ljuset av solen, sommarn är kanske nära?
Varför ska jag vara anorlunda och vara den som inte lägger du bilder?
Kanske för att jag är anorlunda som person ? men jag kör på endå!










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0