jag och diet?

Måndagen avklarad. Allt gick ju bra förutom att DEN DÄR MIRJAM kom och skulla prata med mig.
 Fan att hon oxå ska börja. Nu ska jag skickas till en dietist / läkare. För att jag ska gå upp några kilon. Det räckte väl att mamma var på mig? Nä nu ska jag förfasen ha en annan kärring på mig?

Ajah, så om jag sitt och ät annan sorts mat på skolan så kanske nån frågar varför jag äter anorlunda mat. då ska jag svara:
- Jag ska bli tjock.

För det är ju tydligen det som är målet att få mig tjock?

      A fyyyfan




                     Har i varje fall varit och gymma idag också och ut och gått med världens bästa jennifer.




              Bruna Jennifer                                                             jag vill å va brun




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0