tisdag

Vilken jäkla dag huh! skolan har gått som en fröjd. När vi hade syslöjd, kom jag på att jag glömde min sylapp som jag skulle låta mamma göra åt mig. Men för att inte riskera mitt betyg bad jag Nikolina att hon skulle säga till syGerd att jag for och hämta min pollenmedicin.
PPPPFFFF!! nejnejnejnej jag är inte pollenallergiker, men det funkar bra att luras med.



Jag har dessutom sprungit två gånger idag, fram och tillbaka till åbyn två gånger, Yiho, 2-0 till mig.




                                       Personen med det mest svängiga humöret som finns,
                        jag gillar det, GO alicia :d


                                                



                              

Emanuel Nilhzon
2010-05-26 @ 22:45:11
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Sv: Slavgöra är det :( 27/6-16/7.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0