måndag den tredje maj tvåtusentio

Måndag den 3 maj 2010. En dag som kommer följa med i mig lång tid framöver!

Jag har funderat över varför jag mår så bra på måndagar, om varför jag är så glad. Och idag kom jag på det. För varje måndag = mittedag. Hon är en sort försig och den sorten gillar jag.

* Stolen dras mot golvet
* "Statsdelar"
* Bord och stolar
* Peru & Colombia

     Försök inte förstå er på det, för det är bara matilda som förstår.




                Man ska aldrig vara snål att använda ordet älska. Så därför snålar jag inte med det.
                                   JAG ÄLSKAR MIN KLASS, jag älskar även dom jag hatar. Alla kan vara sig själv i våran klass och det är alltid så skönt att ha den tryggheten. Det blir ju helt annars till hösten, då ingen är trygg med någon osv.  Men om 8 dagar drar vi till GBG! de dagarna ska bevaras som ett spädbarn.




I varje fall ska vi på möte på Ostens hus ikväll och snacka om GBG. Jag tänker nog fara tidigare, för jag måste skriva ut ett par bilder där. Så ser min kväll iallafall ut.



erica
2010-05-05 @ 22:14:17
URL: http://holmbergerica.blogg.se/

helt rätt,njut av den sista tiden tillsammans!!

för det var verkligen hemskt att lämna klassen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0