Alicia

Alicia ringde och var nalta upprörd. Fan det är inte roligt att höra det där om den "skolkris" som råder på hennes skola.
Men jag vill ju påstå att hennes nackdel blir till min fördel.
Kanske blir så att hon kommer hem till skeå och plugga här istället. Och den idén älskar ju Lisa.
 Men gud så tråkigt att bara avbryta en sån där utbildning...

Ajah, vi saknar dig här hemma, och du är hjärtligt välkommen tillbaka när du vill! puss på dig hjärtat



                                        

alicia
2010-11-11 @ 23:05:30
URL: http://alicialindstrom.devote.se

Aa kan ju erkänna att jag längtar hem rätt mycke så nu får jag ju i alla fall en anledning till att flytta hem! men det är ändå inge kul :(

PUSSS Lisaälskling!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0