bevis, jag har bevis!

Ibland önskar jag bara att jag också var arbetslös eller sjukskriven. När jag gick till sängs igår så gick broder och en massa kompisar ut och basta, då kände jag bara att va fan jag vill å ha ett sånt liv. Men vem vet det kanske kommer om nåt år...


Och nu till er som inte tro mig!
Det är många som undrar varför jag går "värdshusetvägen" till bussen och inte "sjönvägen". Men jag har alltid sagt att "värdshusetvägen" har varit kortare. Och nu har jag bevis på det. Och jag hade såklart rätt! det skiljer 8 steg.
8 FUCKING STEG sådetså!!

Och kom inte med nån kommentar och säg att jag gick i olik takt, för jag har rätt. Jag vill ha rätt och jag få det!!




                           Vars håll du hus victor Åhman?




                                                  

Syster L
2010-11-11 @ 19:20:36

jasså världshusvägen är längre..... du skrev det själv!



Sen så kommer du ångra dig att du slrev att du önskar att få vara sjukskriven/arbetslös.. jag kommer att påminna dig, varsåsäker!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0