jag gjorde det igen...

ÅH GUU!

Jag tog mig själv i kragen och hundarna i koppel och gick till Helveterikets hus. ( Man har 10 sekunder på sig att slå kod)
Jag släppte in hundarna i dörren, och redan där tog det flera sekunder från de 10 sekunderna man har.
Sen när jag kollar upp in i utställningen så blev jag så jävla rädd för jag trodde det var en människa inne på ostens hus fast larmet var kopplat. skitkonstigt men jag trodde det var en tjuv eller nåt...  Jag såg att det var en stoooor bild av lasse Berghagen så kände jag mig oooooerhört dum. Men min överlättnad var alldelens för stor

Jag skrattade för mig själv. Och mitt i det där roliga...... Går tjuvlarmet på...............................

                              PUNKT PUNKT PUNKT!

anki
2010-09-19 @ 21:07:12
URL: http://ankiomuttan.blogg.se/

haha lisa du är klockren!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0