Ensam hemma

Sjuk? JA
Hes?  JA
Föräldrafritt? JA
Socialsjuk?  JA
Rädd för spöken? NEJ
Psykiskt sjuk? JA



Det där är Lisa Andersson just nu. Igår tror jag tant spök mormor och farbror spök morfar var här igen. Det  spela ngen roll vad jag skriv, ni tro mig ändå inte. Ni tro jag är psyikiskt sjuk. Ni har fått mig att tro det själv också, så det finns inga spöken Jag hör bara röster och ser skuggor av ingen anledning. Inte nog med 39 graders feber utan jag har hallucinationer  också eller???
Jag vill skriva ner historian ändå även om ni tror jag inbilla mig. För jag har alla historier skriva på bloggen. och jag vill ha det nerskrivet om det en dag nu kom fram att det spökar på riktigt.
Har under just den här veckan tyckt det har varit underligt at dörren till vinden har varit öppen flera flera gånger fast ingen har varit där inne. Och Så igår under samma tio minuter hör jag en röst back i mig från vinden " LISA" just före såg jag en skugga i trappuppgången.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0