koppkakor

Man kan väl säga så här att jag har haft väldigt lugna dagar i helgen och kvällarna lika så, men dock så trevliga.
Hade lite problem med natten dock, lite störmoment här och där och sist men inte minst en skitjobbig dröm som jag trodde var sann. och besvikelsen gick nästan ta på alltså. Fan jag blir tokig!
ajah nu måste jag ta hand om de fina (cupcakes?) kopp kakorna!
Vet ni vad jag har tänkt på?
Jo att när man heter Lisa Andersson så är man inte perfekt i hur man tänker. Utan jag glömmer ganska mycket saker, så när jag är som stressigast så har jag glömt mobilen längst upp, elelr kanske väskan, elelr kanske vantarna jaja men det jag vill komma fram till är att jag måste kuta upp och ner flera gånger om, och vet ni vad det betyder? Jooo SNABBA KORTA INTERVALLER I VARDAGSLIVET! fan vad smart jag är, det går bra för mig!
..
..
Har ju redan bjudit på så många bilder med min älskade Nikolina så det få räcka med bilder för den här gången!
Ebba
2011-04-04 @ 17:29:35
URL: http://nilssonjansson.blogg.se/

Tillägnat till dig haha! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0