text text text

Jag har som sagt att jag har en läxfri veckan. Men lika täcker läxorna en KVARDTATMETER på mitt golv. (Wow, mattelisa på G).
.
Okej, jag vet att det är många som vill veta vad som ska hända och har hänt i mitt liv. Vilket jag själv tycker är skitointressant men jag lyssnar på er, future and the past.
.
Jag funderar nämligen på att prova löpardojjorna och få upp pulsen nalta. Sen angående FL-festen (friluftsliv och ledarskap) så är jag osäker än. Det är som svårt när man inte vet vad de är för stämning. men om jag bestämmer mig för att fara så blir det på fredag då
Åh shit vad har jag gjort som ni vill veta? Jag gör ju allt som ni gör, träna se hockey, gör läxa är med kompisar, gå skola. Jag är ju bara en liten burträskare försjutton. Så mycket intressant håll ja int på med.....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0