Om bröllopet

Sådär ja, sitter på campingen för sista gången i år.
Gårkvällen var ALLT! Shit det var verkligen kvällen med alla känslorna på samma gång. Så mycket kärlek, så mycket humor, dans, mat, sång, människor ja allt.
Nerverna förstörde dock mig totalt, och jag var psykiskt onärvarande i flera timmar, men de tog jag igen.
.
Efter jag och Peder sjöng till brudparet, släppte de nån spänning och jag var som en tår maskin som bara grät och grät och kunde inte sluta. Tårar och sånt är inget jag vanligtvis sysslar med. ONÖDIG uppmärksamhet kan jag tycka!
.
Tack för en riktigt go kväll med Dahlqvist släkten. Och hur jag ska tacka Peder vet jag inte. Vilken människa, tack tack tack för ditt stöd!
.
När Karro blev väckt 3 på natten för att hon skulle vara våran taxi hem svarade hon i sömnen:
Linnea: Karro vakna nu!
Karro:   Men åååh, jag som skulle just bada

bilder kom sen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0