friday night

FL-festen var trevlig men tyvärrtyvärr inte mer än det. Jag och mina tärnetjejer drog vidare och körde våran egen grej helt enkelt, träffade Lövångersgänget. By-bor  gillar Lisa.
Kvällen avslutades med en mycket sliten stinta som sovde i bagageluckan tiöö Burträsk.
Lisa Andersson var hennes namn. Jesper var en ängel som hämtade så äre ju bara. Oj vad jag ska hämta han inom en snart framtid.
.
Ikväll blir det en liten familjekväll till en början med mina två mammor och mina två systrar.
Sen ska det väl bli film eller något liknande med Burträsk.
Jesper
2011-12-18 @ 00:26:23
URL: http://akkuratakkurat.blogg.se/

haha, någon dag i framtiden sover jag förmodligen i bakluckan på din bil:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0