måndag

Såg att brandbilen körde förbi. Jag är ju sirenfixerare. Min hjärna dras alltid till sånt ovasett om det är brandbil, ambulans eller polis. Sen är ju uniformerande män snygga men ajah skitsamma.. brandmannen knackar på våran dörr och skulle checka till att pappa Sture brandman Anderssons varnare fungera. Tror ni den gjorde det? självklart inte varför skulle just den fungera? 

Jaja efter skolan var det garagelektion på AHA. Elelr ska vi säga tjejlektion? Endast tjejer var där för att lära sig vars tutan sitter osv. Inte så värst intressant. Men det kan jag lova er att det blev senare. Jag och Jonna Marklund löpte ikapp en buss. Några hundra meter sådär... shiiit Lisa orkade egentligen inte det där, hon är egentligen vid bussen fortfarande. Men det var tjurhornen som drog mig till bussen. Och nu avrunda vi denna fina kväll med lite julstämning i kyrkan.

Lockar fram julkänslan



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0